
Citroen C4 Picasso
Budakalász, József Attila utca 77 Napidíj 15 500 Ft
Kivitel: egyterű
Évjárat: 2017
Üzemanyagtípus: diesel
Kivitel: egyterű
Évjárat: 2017
Üzemanyagtípus: diesel
Kivitel: ferdehátú
Évjárat: 2008
Üzemanyagtípus: benzin
Kivitel: ferdehátú
Évjárat: 2009
Üzemanyagtípus: benzin
Kivitel: kombi
Évjárat: 2017
Üzemanyagtípus: diesel
Az AutoPal egy közösségi autómegosztó portál.
Küldetésünk az autó, mint erőforrás jobb kihasználása. Autóink idejük 95%-át kihasználatlanul töltik. A közösségi autómegosztás lehetővé teszi, hogy ezen javítsunk és autóinkat megosszuk egymással, amikor épp nincs rá szükségünk.
Spórold meg az autófenntartással járó költségeket és fejfájást!
Válassz és bérelj autót online, csupán néhány kattintással!
Nem használod autódat minden nap?
Add bérbe és keresd vissza a fenntartási költségeket, vagy még akár többet is!
Autód biztonságáról az Aegon casco biztosítása gondoskodik.
S. Botond Mercedes-benz A 160
A foglalást követően pár percen belül visszaigazolták kérésemet, az online kommunikációban nagyon gyorsak és rugalmasak voltak. A helyszínen kedvesen fogadtak, érkezésemkor minden elő volt készítve. Autóik üzembiztosak, igényesen rendbentartottak, minden szükséges tartozékkal felszereltek. A hirdetésben foglaltaknak megfelelő, igényes szolgáltatás.
T. Zsolt Ford Fusion
Jó állapotú autó, minden rendben volt vele. Külön köszönet a lehetőségért, hogy a Keleti parkolójában vehettem/adhattam át.
Z. Daniel Ford Fusion
Rugalmas, megbízható
S. Attila Renault Megane
Nagyon szép állapotú autó, tágas beltérrel. A foglalás során minden rendben ment, köszönöm az együttműködést!
Mint ahogy arról korábbi bejegyzésünkben is beszámoltunk, az autózás mai formájában “drága és nem hatékony”. Nem csoda hát, hogy az autóipari óriásoktól elkezdve a kis startupokig mindenki a mobilitás megreformálásán dolgozik.
Felmérések szerint 2025-re a mai autótulajdonosok fele nem akar majd saját autót. Ennek alapvetően három oka lehet.
Az autómegosztás számos előnnyel jár, mind a bérlőnek, mind a tulajdonosnak. Az azonban teljesen természetes, hogy ha kedvenc autónkról van szó, szeretnénk azt jó kezekben tudni. Az alábbiakban szeretnénk eloszlatni minden, autómegosztással kapcsolatos félelmedet és megmutatni azt, hogy az esetleges kockázatoknál mennyivel többet nyerhetsz, ha belevágsz.
Ebben a bejegyzésben megvizsgáljuk, hogy honnan is jön ez a szám és vajon mennyire alkalmazható a hazai viszonylatban. Ahhoz, hogy meghatározzuk autóink mennyi időt töltenek kihasználatlanul, először azt kell meghatározni, hogy mennyi időt töltenek mozgásban. A kérdéskört Paul Barter, várostervezési szakértő vizsgálta áthatólag. Elemzése során három módszert használt az autók kihasználtságának meghatározására...
A közösségi megosztás (sharing economy) lényege az eszközök, mint erőforrás hatékonyabb kihasználása. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a tulajdonunkban lévő eszközök használatát ideiglenesen valaki más részére ingyen vagy anyagi ellenszolgáltatásért cserébe átengedjük. Az eszközök megosztása lehetővé teszi, hogy valamit akkor használjunk, amikor épp szükségünk van rá anélkül, hogy megvásárolnánk azt vagy a tulajdonos hátrányt szenvedne abból.